Klaus Iohannis, corigent la logică!


Președintele Klaus Iohannis a acceptat câteva întrebări din partea ziariştilor prezenţi la declarația sa de presă făcută, azi, la Cotroceni, iar una dintre ele s-a referit la actualul şef al PSD, Liviu Dragnea.

Astfel, unul dintre jurnalişti l-a întrebat pe Iohannis următoarele: “Aţi fost acuzat în ultima perioada că aţi fi încălcat Constituţia, prin faptul că aţi spus că l-aţi sunat pe liderul Partidului Social Democrat şi i-aţi spus direct să-şi dea demisia, în urma problemelor pe care le are. Cum răspundeţi acestor acuzaţii?”.

Ce credeţi că a răspuns Klaus Iohannis? Ei bine, preşedintele i-a explicat ziaristului că nu i-a cerut demisia lui Dragnea, ci că i-a spus acestuia că ar fi bine să renunţe la conducerea PSD.

Care este diferenţa dintre a-i cere cuiva demisia şi a-i spune că ar fi bine să renunţe la funcţie, probabil doar Iohannis poate explica.

Iată răspunsul preşedintelui Klaus Iohannis, aşa cum a fost el prezentat pe site-ul oficial al Administraţiei Prezidenţiale:

„Unu la mână, cu siguranţă nu am încălcat Constituţia. Doi la mână, nu am cerut demisia domnului Dragnea fiindcă nici nu am cum să cer demisia domnului Dragnea, eu nu sunt membru PSD şi, ca atare, n-am această cădere. Însă este adevărat că i-am spus domnului Dragnea că, după părerea mea, ar fi bine să renunţe la conducerea partidului. Evident, dacă o va face sau nu, este decizia domniei sale. Eu vă mulţumesc tuturor şi vă doresc tuturor sărbători fericite!”

Sursa: PSnews

Lasă un răspuns

