MASONERIA ÎNCEARCĂ SĂ DISTRUGĂ CREDINȚA CREȘTINĂ


Fragmente dintr-un interviu pe care Părintele Gheorghe Calciu-Dumitreasa l-a acordat lui Marian Oprea pentru postul TV N24 (2005).

Răul cel mai mare al societății comuniste a fost lupta împotriva Bisericii şi distrugerea lucrului Bisericii și subordonarea Bisericii începând de la Sinod şi până la ultimul preot. Toţi făceau plecăciune în faţa comunismului. Deci eu am părut ca un singular când am protestat împotriva comunismului, împotriva dărâmării bisericilor, împotriva încercării de a introduce materialismul în Biserică, împotriva chemării preoţilor la armată, şi mai ales împotriva distrugerii bisericilor.(…)

Comunismul a fost o experienţă benefică pentru noi în sensul că el a despărţit foarte net binele de rău. Adică în perioada aceasta a comunismului, cine avea o înţelegere a lucrurilor putea vedea foarte bine să diferențieze albul de negru. În momentul de faţă, toată experienţa aceea trebuie schimbată. Sau înţelegerea experienţei. Astăzi lucrurile au foarte multe spaţii gri, unde se amestecă binele cu răul. De exemplu, sub aspectul civilizaţiei şi al bunului trai din occident, noi nu mai distingem satanismul occidentului. Toată această mişelie a ascunderii adevărului, a introducerii în lume, prin lumea culturală, a elementului materialist al plăcerii şi al nedistingerii între bine şi rău. Toate sunt bune, toate sunt adevărate, toate sunt permise, începând de la satanism şi până la, ştiu eu, ultima decadenţă a moralei umane. (…)

Ecumenismul este o formă mai subtilă a masoneriei. Masoneria încearcă să distrugă credinţa ortodoxă, credinţa creştină în general. Ecumenismul încearcă să subjuge prin câteva idei care par foarte generoase: ‘De ce să ne certăm între noi? Să trăim ca fraţii, să ne iubim ca fraţii, putem trăi împreună putem să ne rugăm împreună…’, ceea ce nu este permis în cazul ortodoxiei. Toate Sinoadele Ecumenice interzic această co-rugă în legătură cu toţi cei care sunt aparte de ortodoxie. Dacă nu respectăm aceste canoane, sub imperiul ecumenismului și al presiunilor de occident, al promisiunilor pe care occidentul ni le face, care sunt toate deşarte, înseamnă că am încălcat toate canoanele Bisericii cu adevărat ecumenice. (,,,)

Masoneria a creat revoluţia franceză, ea a creat revoluţia rusă, şi în toată această perioadă, atunci când masoneria avea nevoie să stăpânească pe cineva, la început a susţinut împăraţii şi regii, după aceea a dărâmat, ca să creeze alte instituţii, state naţionale; după ce a distrus toate aceste lucruri, acum încearcă să refacă un singur imperiu, în care cei câţiva unşi, nu ştiu de cine, trebuie să conducă lumea. (…)

Dumnezeu a creat lumea, a împărţit-o în popoare, și la sfârşit, la Judecata de Apoi, va chema toate popoarele la judecată, toate neamurile. Nu va chema nici pe globalişti, nici pe europeniști, ci ne va chema pe noi, și noi vom da răspuns în faţa lui Dumnezeu pentru modul în care am contribuit la menţinerea neamului pe care Dumnezeu l-a creat şi l-a vrut etern, cu o misiune specială. Dacă şi-o împlineşte, trăieşte. dacă nu, moare. Toată experienţa lui Dumnezeu făcută în Mesopotamia, în Egipt, în Grecia, toate au falimentat din cauza unor păcate speciale ale fiecărei naţiuni. (…)

Eu cred că naţiunea română rămâne încă pe linia misiunii pe care o are în această lume: de a menţine ideea ortodoxă, care este adevărata credinţă şi ideea de neam în sens mistic, pe care o menţinem fiindcă acest considerent rămâne încă foarte adânc în sufletul românilor.
Ceaușescu a fost comunist. Toate ţările care au fost comuniste au fost naţionaliste, dar greşit naţionaliste; au fost naţionaliste material, nu pe linia de credinţă. Naţionalismul de credinţă este un naţionalism care poate convieţui în bună pace cu toate celelalte neamuri. (…)

Eu nu am nimic împotriva evreilor, dar nu-i socotesc pe evrei ca pe un popor bolnav pe care trebuie numai să-l lauzi, să-l mângâi, să-i dai medicamente.
E un popor normal. Ei au greşelile lor, au valorile lor, ceea ce nimeni nu poate contesta, dar ca să distrugi o cultură şi un om numai pentru că ţi se pare că a fost antisemit, asta este o crimă. Pentru că noi recunoaştem toate lucrurile bune ale evreilor. Yehudi Menuhin, ceilalţi, sunt acceptaţi. De ce este nevalabilă numai pentru că nu este făcută într-un sens filosemit, să spunem? Eu cred că lucrurile acestea sunt lucruri bolnave din punct de vedere spiritual, din punct de vedere cultural, şi că trebuie să menţinem valorile noastre, indiferent de unde vin, atunci când ele sunt pozitive faţă de Biserică şi faţă de neam. (…)

Cred că sunt două categorii de tineri: unii care sunt aplecaţi către valorile materiale, şi aceştia cred că Europa le va aduce câinii cu covrigi în coadă, şi pe de altă parte tinerii care înţeleg, poate nu total clar, dar înţeleg că neamul nostru are o misiune. Poate sunt încă confuzi în ceea ce priveşte misiunea neamului nostru românesc, poate că preoţii nu explică suficient ce înseamnă să fii un neam, ce înseamnă să ai o credinţă, dar cred că aşa, în mod confuz, ei totuși merg pe o linie bună. I-am văzut cât sunt de ataşaţi de Biserică, îi văd trecând pe lângă biserică, tineri care n-o fac pentru spectacol, trec pe lângă biserică şi îşi fac cruce, şi toate aceste forme, chiar dacă sunt absolut materiale, să zicem, ele lucrează în duh. Poziţia mea în faţa lui Dumnezeu, poziţia fizică, îngenuncherea, lucrează în inima mea. Rugăciunea chiar cu buzele lucrează în inima mea, şi, în timp, toate lucrurile acestea iau valorile lor spirituale. (…)

Sunt două categorii de „români de pretutindeni”: aceia care au plecat din cauza suferinţei, a persecuţiilor, arestărilor, și aşa mai departe, şi refugiaţii economici. Din cei care au plecat din cauza persecuţiilor sau idealurilor, să zicem, niciunul nu şi-a recuperat averea. Cei care au plecat economic, imediat au venit să-şi recupereze averea. Aşa că şi aici în ţară sunt aceste diferenţe, şi acolo sunt diferenţe. Pentru mine, perioada cea mai grea acolo în occident este că există două Biserici separate între ele, şi care nu se pot împăca. Adică Biserica veche, cu înaltpreasfinţitul Valerian Trifa, şi care a stat tare împotriva comunismului, a protestat împotriva dărâmării bisericilor, a protestat atunci pentru mine când am fost în închisoare, şi Biserica cealaltă, care spunea că nu se dărâmă biserici în România, deşi ştia că se dărâmă, că toate sunt transferate, că Partidul Comunist este îngăduitor faţă de Biserică, ajută Biserica să sporească, şi că eu am fost un rebel care am predicat neonazismul şi aşa mai departe. Toate aceste lucruri au rămas în inimile oamenilor. Pentru mine n-a rămas nimic în inimă. Și sigur că dorinţa mea ar fi să fim o singură Biserică. Totuşi, aceste răni ale trecutului au rămas, dincolo de chestiunea de aici, din România. Şi rănile acestea se vindecă foarte greu. Cred că este cea mai grea vindecare aceasta, vindecarea spirituală. Credeam că nu-i aşa de grea, însă constat că este foarte grea. (…)

Cea mai elitistă ţară din lume este America. Absolut. Prin acţiune masonică, prin mafii politice, dar la conducere este întotdeauna o elită, în special economică. Nu inteligenţă. Bush n-are nicio inteligenţă, în rest e un biet om oarecare. El şi Condoleezza şi toţi ăştia sunt implicaţi în problema petrolului, aşa că toate acţiunile sunt conduse. Nu-i interesează pe americani nimic în privinţa populaţiei. Nivelul cultural al populaţiei este foarte, foarte mic. Sunt poate milioane de analfabeţi care trăiesc muncind și toată această clasă medie care susţine întreaga Americă. Dar când un element este foarte bun, începând, să zicem, din liceu, este urmărit, este ajutat, este trimis la facultate, este pus în toate condiţiile de a lucra; iar dacă n-au aceste elemente, le aduc din alte părţi. Nu-i interesează nimic altceva. Şi toată această masă este compusă din intelectuali elitişti care tot ceea ce fac, fac spre folosul tuturor, pentru că ei vor să le meargă bine în afacerile lor. Şi aşa merge toată această maşină americană, care este o maşină coruptă. Totuşi, interesele sunt în asemenea fel încât maşina americană merge. Dar merge înainte. Şi totul se sprijină pe clasa medie. Nenorocirea României este că n-are o clasă medie. Clasa medie îşi plăteşte taxele, clasa medie munceşte şi ziua şi noaptea, clasa medie respectă legile; cei de sus nu-şi plătesc taxele – ca şi la noi –, cei de jos nu plătesc, că n-au ce plăti şi trăiesc din munca clasei medii. Toată această clasă medie masivă şi obscură duce înainte întreaga societate americană. Câteodată se mai răscoală şi la lege apare acea „voce mută”, cum o numesc în America, care isi spune cuvantul impotriva unui candidat. Dar dacă candidatul este însurat şi are copii, dacă candidatul este moral, dacă are câini pe care-i iubeşte, pisici, totul este bine…

Sursa: http://bit.ly/1oqcXmw

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s