Poate nu le știți!


– Deci, când s-a ajuns la încăierare, amicul dumitale ţinea în mână un baston?
– Da, aşa a fost.
– Si dumneata ce ţineai în mâini?
– Pe nevastă-sa.
Doi prieteni discutau despre banchetul ce urma să aibă loc seara. Unul din ei a promis să aducă două tipe.
– Dar ele cum sunt, OK?
– A mea e frumoasă, dar a ta, dacă ai să bei puţin, tot nu e rău.
Seara sună la uşă. Stăpânul deschide cu nerăbdare uşa şi îşi vede prietenul cu două tipe. Gândindu-se puţin, le inchide usa in nas si spune:
– Eu n-o să pot să beau atât!
Un copil aştepta autobuzul împreună cu mama sa, care era însărcinată.
– Mamă, de ce ai burta aşa mare?
– Pentru că aştept o surioară, pentru tine!
Lânga ei era un domn cu o burtă foarte mare.
– Domnule, mă scuzaţi! Dumneavoastră ce aşteptaţi?
– Autobuzul!
– Daca iese o bicicleta, mi-o daţi mie?
– Tata, de ce se spune limba maternă și nu paternă?
– Pentru că mă-ta vorbește mai mult ca mine!
Ce faci?
Manânc și mă gândesc la tine.
Cât de drăguț! Ce mănânci?
Colivă….
O blonda la vulcanizare:
– Cum ai reusit sa spargi pneul in halul asta? intreaba muncitorul de la vulcanizare?
– Am calcat pe o sticla!
– N-ai vazut-o?
– Nu, tampitul dracului o avea in buzunar!
Sala de operatie. Interventie urologica. Chirurgul catre asistenta:
– Te rog sa indrepti penisul.
– Hm. Foarte bine. Acum si la pacient!
În gară la Fălticeni mă abordează o reprezentantă de la Colgate: „Doamna, știați că o persoană obișnuită își spală doar 30% din
dantură?”
„Domnișoară, suntem în Fălticeni. Aici o persoană obișnuită doar 30% din dantura are.”
In Romania autostrazile sunt ca organele genitale ale bărbaților. Ne bucuram de fiecare centimetru in plus!
– Aveti cumva probleme cu drogurile in familie?
– Nu. Chiar deloc! Ne ajung la toti!
Accident auto: a fost calcata o oaie. Martor, un scriitor…
– Va rog sa ne povestiti cum s-a petrecut
– Domnule politist, atunci cand lumina lunii atingea duios spicele de grau, care dansau in adierea vantului de seara, iar trifoiul isi
trimitea in aer mireasma dulce, o oaie…
– Va rog, relatati pe scurt.
– Pai stiti, inainte sa treaca masina, iesea oaia din lucerna; dupa ce a trecut masina, iesea lucerna din oaie.
Johnny stătea în livadă şi se uită cum vecinul lui Jimmy îşi înnoda o funie de brâu.
– Ce faci cu funia aia, Jim?
– Vreau să mă spânzur.
– Ăia care se spânzură îşi trec funia în jurul gâtului…
– Am încercat şi aşa, dar am observat că nu mai pot
să suflu…
Lasă un răspuns

