BANCURI


Sotia catre sot:
– Draga, trebuie sa-i spui fiului nostru sa nu se-nsoare cu proasta aia!
– Asta-i culmea, de parca pe mine m-a atentionat cineva.
Certificatul de căsătorie este un document care asigură bărbaţilor însuraţi mâncare de trei ori pe zi şi sex gratis în fiecare seară! … Cel mult o lună.
– Ce ti-a zis nevasta cand te-ai intors tarziu de la chef?
– Nimic, oricum trebuia sa-mi scot dintii din fata…
– Dragul meu, îţi aminteşti ca asta-toamna ai fost la pescuit?
– Da, şi?
– A sunat ştiuca să-ţi spună că e însărcinată.
Ce s-a intamplat cu mine? bolborosea un tip, revenindu-si dupa o operatie chirurgicala.
– Ati nimerit intr-un accident rutier si ati fost operat.
– Inseamna ca sunt in spital?
– In mare parte, da.
Ion il intreaba pe Gheorghe:
– Gheorghe, cate camasi aveai pe timpul lui Ceausescu?
– Doua.
– Din ce?
– Din matase.
– Si acum cate ai?
– Una.
– Din ce?
– Din alea doua…
Maria se roaga de Ion sa faca sex.
Asta, obosit, ii explica:
– Mai, Marie, stii tu ce efort presupune o partida de sex?
– Ce efort?
– Uite, ma, e ca si cum eu te-as lua in spate si te-as duce din Arad la Timisoara, pe jos.
– Hai, ma Ioane!
Maria tot insista si Ion cedeaza.
Dupa amorul salbatic, Ion, obosit, da sa se culce, dar Maria-l ia la intrebari:
– Auzi mă, acum ce dracu’ faci, doar nu ma lasi la Timisoara…
O râmă se confesează alteia: – Ştii dragă, am trăit 20 de ani lângă el, şi abia acum mi-am dat seama că e şiret.
Discuţie între bărbaţi: – Măi, dacă ar fi să alegi între nevastă-ta şi premiul cel mare de la loterie, tu ce maşină ţi-ai lua?
– Cine a fost primul bărbat? întreabă profesorul de religie în clasă.
Blonda răspunde:
– V-aş spune, dar mi-e ruşine…. aşa, în faţa clasei.
Lasă un răspuns

