Un răspuns al lui Marius Oprea la ultima întrebare a lui Călin Nemeş


Gogea's Blog

          Am găsit, astăzi, după mai bine de 13 ani de cînd a formulat-o şi 11 de cînd, înfrînt de scîrbă şi dezamăgire, a părăsit lumea aceasta pentru frumuseţea căreia şi-a dezgolit pieptul şi şi-a oferit inima lui mare şi sensibilă, un posibil răspuns la întrebarea lui Călin Nemeş (1960-1993):

imagesCAIEBPAN

              „Circulaţi. Totuşi, gândiţi-vă că într-o bună zi se va încheia şi viaţa voastră supusă stomacului. Iertaţi-mi că vă reamintesc, dar vă dau cuvântul meu de om că într-o zi, în care soarele va răsări la fel ca astăzi, veţi muri. Şi dumneavoastră, şi eu. Mai devreme sau mai târziu. Şi ceva îmi spune că imediat după acest ultim eveniment al vieţii noastre, care este moartea, îi vom reîntâlni pe ei, pe magnificii copii şi adolescenţi ai lui decembrie 1989. Şi, poate, ne vor întreba ce am făcut după moartea lor? Ştiu că eu am ce să le răspund. Dar…

Vezi articol original 364 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

