Fără suflet


Illusion's Street

fara sufletMi-am vândut sufletul picătură cu picătură pentru tot felul de lucruri: pentru speranțe de mai bine atât pentru mine cât și pentru cei dragi, pentru zâmbete sincere chiar și de la oameni falși, pentru-o fărâmă de iubire asezonata cu un strop din pasiunea ta nebună… și unde-am ajuns? Mă privesc în oglindă și nu mă mai recunosc nici eu. Nu mai am speranțe și nu mai am nici cuvinte, stau ore-n șir în fața unei pagini albe și nu se-ntâmplă nimic… nu simt nimic… doar vid… Da vid, nici măcar dor de tine nu mai simt… Că nu mai pot, am rămas fără esența umană…

Sunt goală și indiferentă… chiar dacă uneori pozez în perfectă – nu sunt așa, nu am cum – nu mai am suflet… în locul lui am o gaură neagră ce m-absoarbe-n mrejele ei… Şi simt, mai ales noaptea cum răutatea se cuibărește-n mine, cum mă…

Vezi articol original 20 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

