Vanghelie dezlănţuit: „Fu..vă m..ții-n gură cu Ghiță și cu Ponta al vostru!”


Marian Vanghelie, insotit de iubita lui, Oana Niculescu Mizil, a cinat in oras alaturi de sotii Mircea si Mihaela Geoana, la un restaurant din zona Floreasca. La iesirea din restaurant, Vanghelie a aflat că a fost fotografiat de paparazzii Wowbiz. Enervat, Vanghelie i-a urmărit în trafic pe paparazzii, le-a blocat maşina, a coborat din autoturismul lui şi s-a dezlânţuit. Marian Vanghelie s-a năpustit cu pumnii și cu picioarele pe mașina paparazzilor, scrie romaniatv.net.

Marian Vanghelie: Ce e, mă, de ce ne urmăriți?
Paparazzi: Bună seara! Cine vă urmarește? Nu v-am urmărit.
M.V.: De ce ne urmăriti, mă? Băă, îl arestăm pe Ghiță?!! Ba, f…ți m..ții m..tii!? Fu..vă m..ții-n gură cu Ghiță și cu Ponta al vostru! Băă, știi ce să.. ‘m…îți rupem picioarele, mă! Fii atent ce-ți spun: că am șapte mașini pe voi acum, am trimis! Dacă va mai prind o data, vă bag în spital!
P: Ne scuzați.
M.V. Băă, dă-te dracu-n m..ții m..ii!

3 gânduri despre „Vanghelie dezlănţuit: „Fu..vă m..ții-n gură cu Ghiță și cu Ponta al vostru!”

  1. M-a intrebat un grad mare de la jandari domnule zice dansul oare ce activitate va desfasura tovarasu prim cand pica din fonctii ca nu se observa nimic pe viitor si eu am spus nu stiu dar nu am spus ca pe teritoriul actual numit Romania nu poate sa faca mai nimic tovarasu prim si eu nu vreau sa fiu pe acelasi teritoriu cu el cand va face o activitate ca va fi un teritoriu nenorocit.

  2. De ce teritoriu nenorocit ? Explica sa priceapa si americanii. Why a fucking teritory ?Deoarece ori castiga in alegeri ori nu castiga operativii din Moldova si cei din Ardeal ataca. Because the Moldavia Operational Force and their omologues from Ardeal will attack anyway even he will be the next president or not. Si ce daca ? So what ? Esti prost , Moldova e a Moscovei si Ardealul al Berlinului.Are you stupid ? Moldavia is a Moscow property and Ardeal a Berlin too. Si ceilalti ? And the others ? Dobrogea is leading from the Mazare office and U.S.A. military base nearby Constantza. Dobrogea e sub comanda lui Mazare si a bazei militare S.U.A. de langa Constanta. Mai sunt Muntenia , Oltenia si Banat ….! Moreover there are still Muntenia , Oltenia and Banat … ! Esti copil ! Muntenia de sub munte nu priveste spre Sud , iar Muntenia de la campie nu priveste spre Nord. Banatul e cu Ardealul.You are a child ! The mountains’ Muntenia and fields’ Muntenia are not looking in the same direction. Banat is like Ardeal. Atunci Oltenia ca domnul sef are buletin de Gorj. Then Oltenia cause of the Gorj-identity card of the Mr. Boss. Informatie scurta si clara. Document are document o sa primeasca. La schimb. Asa e acolo. Si daca incearca o chestie de peste Dunare e vai si amar. Americanii construiesc investitie la Deveselu si au nevoie de liniste in jur. A short and clear information. Document for document is changeable owing to the unchangeable local reward’s method. And a possible action requested beyond the Danube will be not acceptable for the U.S. Army what are building an investment to Deveselu and it is needing no problems all around of. Dar ce au ma toti au innebunit ? But why are doing these all of them , are they crazy ? Nu stiu ca eu doar spun ce vad. Nu judec pe nimeni. I do not know. I am only telling what I am seeing. I am judging nobody. Hai bine ! Ok !

  3. Ati primit un raport al agent1-0pronostic1. A fost aprobat de seful. E suparat ca nu l-ati publicat. Sa vada si americanii ca muncim. Iar dv. ati fi fost cel mai tare blog. Haraso ?

Lasă un răspuns

