Să mai şi râdem!


Pe patul de moarte sta intins un batran de 80 de ani, sot, tata, bunic şi strabunic. I se apropie sfarsitul şi în jurul lui sta toata familia: sotia, copiii, nepotii şi cativa stranepoti.
Toti asteptau în liniste şi deodata batranul spune: – Trebuie sa va spun un secret mare! Aveam de toate: masini frumoase cu care cutreieram lumea, femei frumoase cu care mă distram, prieteni, şi multi bani. Intr-o zi mi-a spus un prieten ca trebuie sa mă insor sa am o familie ca altfel nu va avea cine sa-mi dea un pahar cu apa când voi fi pe patul de moarte. Asa m-am insurat şi viata mea s-a schimbat, nu am mai umblat prin baruri şi discoteci, ci am stat acasă cu sotia şi ne-am uitat la seriale. Masinile le-am folosit pentru concedii cu familia şi ca sa aduc copiii de la scoala. Banii s-au dus pentru familie. Si acum când stau intins şi astept moartea, stiti ce este cel mai rau dintre toate?
– Ce, dragul nostru tata?
– NU MI-E SETE!!!
………………………………….

Legea lui Franko privind locul de muncă: Dacă-ţi place ceea ce faci, probabil că faci ceea ce nu trebuie.
Prima capcană a geniului: Nici un şef nu va păstra un subaltern care are dreptate tot timpul.
Legea lui Raphel referitoare la afaceri: Cu cât angajaţii au mai puţin de lucru, cu atât vor lucra mai încet.
Maxima biroului: Telefonul nu sună niciodată când nu ai nimic de făcut.
Legea lui Otto: Întotdeauna faci ceva lipsit de importanţă când seful trece pe la biroul tău.
Legea lui Chapman: Dacă nu poti să-ţi termini treaba în primele 24 de ore, lucreaza noaptea.
Regula lui Harry: Când nu ştii ce să faci, mergi grăbit şi ia-ţi o mină îngrijorată.
Concluzia coridorului: Poţi să te duci oriunde dacă ai o mină serioasă şi duci cu tine un dosar.
………………………………….

Psihiatrii zic ca una din patru persoane are o deficienta mintala. Dacă esti cu inca trei pieteni şi nu ai observat nimic ciudat, atunci… trebuie sa incepi să-ţi faci probleme!
…………………………………..

Dacă esti în stare sa zambesti când ceva merge rau… inseamna ca ai gasit un tampit pe care sa arunci vina.
………………………………….

Ca să-ţi atingi obiectivele trebuie sa fii un pic visator… Asa ca nu mai pierde vremea, lasa totul deoparte şi du-te sa te culci!
………………………………….

Femeile sunt exact ca traducerile: cele bune nu-s fidele, şi cele fidele nu-s bune.
………………………………….

Dacă intr-o zi viata iti intoarce spatele…prinde-o de fund!!!
………………………………….

Dacă intr-o zi simti un gol mare în stomac… manAnca, pentru ca sigur ti-e foame!
………………………………..

Un tip şi o tipa fac dragoste.
El îi spune: – Iubito, fiindca esti prima mea femeie, o să-ţi spun Eva. Ea îi raspunde: – Iubitule, fiindca esti al 407-lea, o să-ţi spun Peugeot.
……………………………….

Când un bărbat deschide portierele masinii sotiei sale de un lucru poti fi sigur: ori masina e noua ori femeia!
………………………………

Casatoria serveste la impartirea problemelor pe care nu le-ai fi avut niciodata dacă ai fi ramas singur.

Lasă un răspuns

