O porţie zdravănă de râs nu dăunează nimănui


Americanii fură planurile unui avion rusesc. Adună o echipă americană să îl reconstruiască după planuri. Lucrează ăştia ce lucrează, sudează, lipesc din greu şi în final le iese un tractor. Conducerea e nemulţumită şi adună o echipă de japonezi. Lucrează şi aştia din greu, sudează, lipesc, asamblează şi după sforţări supraomenesti le iese un tractor.
Conducerea e disperată şi adună o echipă de români. Intră românii în treabă, sudează, lipesc, asamblează şi în final, le iese un avion. Conducerea: Incredibil! Suntem impresionaţi de munca voastră, celorlalte echipa le-au ieşit tractoare. Voi cum aţi făcut? Românii: şi nouă tot tractor ne-a ieşit, dar l-am luat la pilă.

***

O femeie la vreo 30-33 ani, după ce şi-a rezolvat treburile în capitala de judeţ voia să ajungă acum acasă şi nu mai avea bani. Se apropie de un taximetrist şi îi spune:
– Uite trebuie s-ajung şi eu în Trescovenii de Sus, dar nu am bani. Cum ajungem acolo ne socotim noi.
– Bine, lasă că ne socotim noi pe drum!, zice taximetristul. După vreo oră, . . . opreste taximetristul pe un câmp, . . . ia o pătură din portbagaj şi o aşterne pe iarbă.
Femeia îngrijorată îi zice: – Vai dar nu pot, sunt maritată, am acasă doi copii!
– Şi ce? şi eu sunt însurat, am femeie, am copii, dar am şi 40 de iepuri de hrănit, aşa că taci şi rupe iarba!!!!!

***

Bulă la şcoală. Cum era ziua învăţătoarei fiecare dintre copii vine pe rând şi îi dă un cadou.
Vine Ionescu, fiul brutarului, şi îi întinde o cutie. Învăţătoarea o ia, o agită puţin şi zice : – Sunt franzele nu ? – Da. Răspunde Ionescu.
Vine Stănescu, fiul macelarului, şi îi întinde o cutie. Învăţătoarea o agită uşor . . miroase cutia şi zice: – Cotlete de porc nu ? – Da. Raspunde Stănescu.
Vine Bulă , tatal lui avea un magazin de băuturi alcoolice, şi îi întinde o cutie. Învăţătoarea agită cutia de două ori şi observă că dintr-un colţ începe să picure. Pune degetul pe cutie apoi îl bagă în gură şi zice : – E vin alb nu ? – Nu. Răspunde Bulă. Învăţătoarea pune iar degetul pe cutie şi apoi îl bagă în gură şi zice: – Hmmm. . . e sampanie nu ? – Nu. Zice Bulă. – Mă dau bătută. Ce e ? – Un căţeluş.

Lasă un răspuns

